هیات ورزشی بیماران خاص وپیوند اعضا استان همدان

هیات ورزشی بیماران خاص وپیوند اعضا استان همدان
رئیس هیئت : عباس قهرمانی
دبیر هیئت : مهندس علیرضا نوروزی
تماس بادفتر هیات:38262499

دبیر بیماران خاص و پیوند اعضا کشور گفت: ورزشکاران تحت پوشش این فدراسیون مبلغ فرهنگ اهدای پیوند اعضا در جامعه و نماد گذشت و ایثار هستند.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش بیماران خاص وپیونداعضااستان : مهین فرهادی زاد صبح امروز در جمع اعضای هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان همدان اظهار داشت: ورزش اثرگذارترین نیاز روحی، روانی و جسمی ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا هستند و باید به ترویج و حمایت از آن تلاش شود.
وی با تاکید بر لزوم نگاه مهربانانه بهاین قشر از ورزشکار، بیان کرد: فدراسیون هیچ درآمدی ندارد و فقط هزینه می کنیم و باید از بخش های مختلف حمایت لازم صورت بگیرد.
فرهادی زاد با اشاره به اینکه ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا مختص تمامی فدراسیون ها است، گفت: تمامی فدراسیون ها باید بدانند که به ورزشکاران بخش های مختلف فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا کشور سرویس دهند و کمک لازم را داشته باشند.
وی افزود: حمایت از این قشر ورزشکار وظیفه همگانی است و انتظار داریم استان ها نیز این توجه را داشته باشند.
وی، برگزاری جشنواره های متعدد، کلاس های آموزشی، کنگره پزشکی ورزشی، برگزاری 6 دوره مسابقه ویژه بانوان و ده ها رویداد دیگر را از برنامه های اجرایی این فدراسیون تا پایان امسال عنوان کرد و افزود: در حال تامین بودجه برای این برنامه ها هستیم.
دبیر بیماران خاص و پیوند اعضا کشور با تاکید بر لزوم حمایت خیرین و حامیان مالی از ورزش بیماران خاص و پیونداعضا گفت: نگاه ویژه باید به ورزشکاران این بخش داشت چرا که آنها فرزندان خاص جامعه هستند.
وی ایجاد بسترهای لازم برای ترغیب ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا به ورزش را مهم ارزیابی کرد و افزود: انتظار ما سپردن سکان ریاست هیات های استانی به افراد پرتلاش و زحمت کش است.
وی با تمجید از عملکرد ورزشکاران همدانی در میادین بین المللی گفت: همدان از ملی پوشان ارزنده در رشته های مختلف برخوردار است.
فرهادی زاد حمایت فدراسیون از استان همدان را مورد توجه قرار داد و افزود: هفته آینده کمک مالی مناسبی به هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان خواهد شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
علیرضا نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی