هیات ورزشی بیماران خاص وپیوند اعضا استان همدان

هیات ورزشی بیماران خاص وپیوند اعضا استان همدان
رئیس هیئت : عباس قهرمانی
دبیر هیئت : مهندس علیرضا نوروزی
تماس بادفتر هیات:38262499

مهدی مجلسی با اکثریت آراء ۱۳ رای از ۱۳ رای به عنوان ریاست بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش بیماران خاص وپیونداعضا  همدان، مجمع انتخاب رئیس هیئت هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان با حضور خانم دکتر فرهادی زاد و دکتر شهبازی دبیر و نایب رئیس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا کشور و اعضای این مجمع، شامل نمایندگان باشگاه‌ها، شهرستان‌ها، داوران، مربیان، ورزشکاران و به ریاست رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در ایتدا این جلسه منعم مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قهرمانی رئیس اسبق هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان و نصرت الله الفتیان سرپرست هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: خوشبختانه با تلاش های مدیریتی که در هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان بوده این هیئت قهرمانان ملی و فراملی زیادی را پرورش داده است و در میادین ورزشی همیشه عنوان دار بوده اند . .منعم ضمن تقدیرو تشکر از جامعه خدمت رسان ورزش گفت :همانطور که می دانید خدمت به افراد خاص جامعه بسیار لذت بخش و قابل توجه است و معرفی و درخشش این قشر باعث میشود در اقشار جامعه تشویق به ورزش صورت بگیرد .منعم در خصوص توفیقات زیاد هییت بیماران خاص گفت :در طی سال های گذشته شاهد توفیقات بسیار زیادی از این هییت بودیم در رشته ناشنوایان اقای احمد وند در رشته معلولین خانم نجاتی عارف و در رشته نابینایان حمید اسلامی ،سوری و در رشته گلبال اقای کولیوند را داریم .
منعم در خصوص بازیهای پیش روی پارا آسیایی جاکارتا افزود : خوشبختانه امسال چهار نماینده اقایان اسلامی ، نجیمی ،جلیلی و زهرا نجاتی عارف را به همراه یک مربی و یک همراه در این مسابقات داریم .
وی افزود :در بازیهای آسیایی دور قبل ما ۶ نماینده داشتیم و سه نشان کسب کردند و خوشبختانه با تلاش و کوشش مجموعه ورزش استان در مسابقات امسال آسیایی جاکارتا ما ۲۰ نماینده داشتم و توانستیم در بازیهای آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ هفت نشان را کسب کنیم همچنین در بخش بانوان رشد چشمگیری داشتیم و در کسب مدال در بازیهای آسیایی امسال بانوان همدان ۲۸ درصد از کل مدال های کسب شده را از آن خود نمایند .
در پایان رأی‌گیری با حضور اعضا مجمع صورت گرفت و از ۱۳ رأی مأخوذه دکتر مهدی مجلسی با کسب ۱۳رأی برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان انتخاب شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
علیرضا نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی