هیات ورزشی بیماران خاص وپیوند اعضا استان همدان

هیات ورزشی بیماران خاص وپیوند اعضا استان همدان
رئیس هیئت : عباس قهرمانی
دبیر هیئت : مهندس علیرضا نوروزی
تماس بادفتر هیات:38262499


با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان و حکم رئیس فدراسیون، نصرت الفتیان سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان شد.


به گزارش روابط عمومی هیات ورزش بیماران خاص وپیونداعضا استان، نائب رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای همدان به تغییرات شکل گرفته در سطوح مدیریتی این هیات اشاره کرد و افزود: به دلیل مشغله کاری آقای قهرمانی، ایشان استعفا خود را به فدراسیون و اداره کل ارائه نمود و در حال حاضر با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان و حکم رئیس فدراسیون، نصرت الفتیان سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء مسئولیت این هیات را بر عهده دارد.
وی با بیان این‌که این رشته ورزشی از 10هیأت بر‌تر کشور به شمار می‌آید می گوید: در رده‌بندی صورت‌گرفته توسط فدراسیون در سال 96 در رتبه هفتم قرار گرفتیم.
علیرضا نوروزی از ساماندهی 450 ورزشکار بیماری‌های خاص و پیوند اعضا در استان همدان خبر داد و افزود: ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضای استان همدان در رشته های شطرنج ، تیراندازی، دارت، تنیس روی میزآقایان و بانوان و بدمینتون آقایان فعالیت می کنند
وی با اشاره به مدال آوری ورزشکاران این هیات در مسابقات جهانی گفت: در مسابقات جهانی مالاگا هفت ورزشکار از همدان به این مسابقات اعزام شدند که بانوان پینگ‌پنگ‌بازان همدانی خانم ها معصومه برجی، بهاره بیگی، الهام محمدی تقدیر در این رقابت‌ها به دو مدال طلا و یک نقره انفرادی و یک مقام قهرمانی تیمی دست یافتند تا عملکرد بسیاری درخشانی در این رقابت‌ها داشته باشند.
نائب رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای همدان درخصوص مکان های تمرینی ورزشکاران این هیات گفت: ورزشکاران ما برنامه‌ها و مسابقات خود را در چهار مکان ورزشی پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به همکاری 5 مربی با این هیات افزود: ما مربی ویژه برای ورزشکاران نداریم ولی از بهترین مربیان رسمی هیأت‌های ورزشی استان برای آموزش ورزشکارانمان بهره‌می‌گیریم.
نوروزی خاطر نشان کرد: ارگان‌های متعددی درگیر بحث سلامت افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و پیوند اعضا هستند؛ اما تنها جایی که به ما برای توسعه فعالیت‌های ورزشی این افراد کمک می‌کند اداره کل ورزش و جوانان استان است. با توجه هزینه سنگین درمانی این دست از بیماران و تأثیر ورزش بر کاهش هزینه‌های درمانی از ارگان‌های مرتبط با این موضوع انتظار داریم قدم‌های بلندی در راه توسعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بردارند.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
علیرضا نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی